מתחם בית הספר לכלכלה של לונדון (LSE) רכש את מערכת RAPID של CP אלקטרוניקה, המשלבת בקרת תאורה מתכווננת, עם אסטרטגיית בקרה הכוללת קישור לתאורת יום, זיהוי נוכחות וטיימרים!

חברת CP Electronics מספקת לבית הספר לכלכלה של לונדון (London School of Economics) מערכת בקרת תאורה שניתנת להתאמה

חברת CP Electronics סיפקה מערכות בקרה למבנה המרכזי, שהוא בניין חדש, בר-קיימא וחדשני שמיועד ללימודים אקדמיים במתחם של בית הספר של לונדון לכלכלה ולמדעי המדינה (London School of Economics and Political Science או בקיצור LSE). ההנחיות היו לספק מערכת תאורה שמאפשרת להתאים בצורה מדויקת וקלה את רמות התאורה, דבר שהוא חיוני לצורכי למידה, בייחוד באזורים שבהם מתקיימות הרצאות, שהלימודים בהם מתקיימים גם בצורה המסורתית וגם בצורה של מצגות טכניות.

 

בית הספר LSE הקים את הבניין החדש הזה ולידו כיכר ציבורית בלב הקמפוס ברחוב יוטון (Houghton), כמקום שיהיה ציון דרך חשוב והבית ללימודי מדעי המדינה ברמה בינלאומית. עיצוב המבנה הוא אנכי, כאשר האזורים הציבוריים שלו, שבהם יש הכי הרבה תנועה, נמצאים בקומות התחתונות, מה שמפיח חיים בכיכר LSE החדשה וברחוב יוטון. המחלקות האקדמיות, שהן פרטיות והגישה אליהן מוגבלת יותר, נמצאות בקומות העליונות. במבנה המרכזי נמצאים גם חדרי ישיבות, אודיטוריום שיכול להכיל 200 אנשים, שבו ניתן לשמוע הרצאות ולקיים אירועים, אולם הרצאות בסגנון LSE שמאפשר לימוד באופן המסורתי וגם עבודה בקבוצות ושיתוף פעולה, ובית קפה בקומת הקרקע.

לצורך בקרת התאורה בשטחים השונים של הבניין, החל מאולמות הרצאות ועד למשרדים פרטיים, סיפקה CP Electronics את מערכת RAPID בשילוב עם אסטרטגיית בקרה הכוללת קישור לתאורת יום, זיהוי נוכחות וטיימרים. מערכת RAPID של CP Electronics הותאמה במיוחד לפרויקט לצורך שליטה על כל התאורה בבניין, כולל 3 בקרי אזור רשת מובנים עם אתרנט, 64 מודולים של שערי DALI מובנים, מודולים לסצנות, חיישן PIR שמוצמד לתקרה לרשת DALI, וערכת גרפיקה למחשב RAPID. שערי DALI ובקרי האזורים נמצאים בפאנלים מחוץ לאתר, כדי לאפשר הרחבה בעתיד, לפי הצורך.

 

במבנה המרכזי יש שטחים ייעודיים ומתקנים שנועדו להעניק השראה לאנשים שעובדים בהם ולתמוך ברעיונות שלהם כדי לשפר את העולם באמצעות מחקר וחינוך מדעי-חברתי. המוצרים של CP Electronics כבר נמצאים בשימוש במבנים שונים בקמפוס LSE, עם מוצרים שעומדים בכל הדרישות מבחינת גמישות וקלות שימוש.

לפרטים נוספים אודות מוצרי Cp Elctronics בישראל - צרו עמנו קשר!